דלג לתוכן העמוד

TRX  חדש במתנ"ס

חיזוק שרירי הליבה, חיטוב ופיתוח סיבולת הם רק חלק מיתרונותיו של האימון .
אימון ה- TRX מפתח כוח, סיבולת, איזון, יציבות, גמישות ושרירי ליבה, ולכן הוא אפקטיבי ביותר.. האימון עובד בעיקר על השריר הרחב בטני (transverse abdominis) וגם על שרירים מייצבים נוספים. אימון ה- TRX הוא מאוד פופולרי מכמה סיבות:
מתאים לכולם - מצוין לאלו שאוהבים יוגה ופילאטיס, נהדר עבור רצים, רוכבי אופניים, או כל מי שהוא ספורטאי סיבולת ורוצה לעשות אימון כוח ולהתחזק, משום שהאימון מאוד יעיל בבניית שריר.
ידידותי למתאמן המתחיל - קל להתאים את האימון לרמה של כל אחד, ותמיד אפשר לנוח כשקשה מידי. אתם יכולים לקבוע בעצמכם את הקושי של כל תרגיל וכמה אתם מוכנים לאתגר את עצמכם באימון.
מחבר בין אירובי לכוח - אל תחשבו שאתם עובדים רק על השרירים שלכם במהלך האימון. יש תרגילים שמפעילים הרבה קבוצות שרירים אשר דורשים יותר חמצן וכך מעלים לכם את הדופק במהלך התרגיל, אלה הם תרגילי כוח אירוביים.

אף פעם לא משעמם - ישנן אינסוף דרכים לבצע תרגילים עם רצועות ה- TRX. החלק הכי טוב באימון הוא שתמיד אפשר לשנות ולגוון, לכן הגוף והמוח שלכם נשארים מאותגרים בכל אימון מחדש.

בכל קבוצה 10 משתתפות בלבד - כל הקודם זוכה 
בואו להירשם

 

טוען...
לא נמצאו חוגים או פעילויות מתאימים להגדרות הסינון שבחרת.